HONGDEFA falegaosi

Since 1982 Branch office in Zambia Uganda Ethiopia

Top 3 mafuaaga e tatau ona teu faafaigaluega gaosi milling maize i Tanzania?

1-Tanzania
maize 2-Tanzania

1. Maize o le tasi o le toto meaai sili ona taua i Tanzania, e aofia ai le 45% o le eria atiina ae. ua tuu i se faavasegaga Tanzania i maize 25 pito i luga fua atunuu i le lalolagi i le tele o tausaga mulimuli e lua. O le tala tuuina atu o maize mo le silia i le 70 pasene o le sana gaosia i le atunuu. O se vaega ma se tulaga gafatia maualuga mo le tuputupu ae o le tamaoaiga ma fefaatauaiga faalauteleina, ae faatapulaaina e papupuni e pei o faiga faavae prohibitive malo, tau maualuga, toilalo e faafetaiai manaoga lelei ma le leai o se tulaga tau tupe. Ae I Tanzania, Afai tagata faagaoioia le maize latou maua, o le a faatupuina ai atili galuega i milling ma faamanuiaina ai le tele o tagata mo Tanzania. Ma afai e te teu faafaigaluega gaosi milling falaoamata maize i Tanzania, e faigofie lava ona maua maize mata totonu o le atunuu, le felauaiga tau mo maize mata tele maualalo e pei e leai se mea e faaulufale maize.

meaai autu i Tanzania 

3-ugali

tekinolosi Iapani degerminator mo galuega falegaosi maize

4-degerminator i falegaosi maize

2. Ugali o le meaai faapipiiina taatele i Tanzania ona o lona faigofie o kuka ma gafatia. ua vela lemu falaoamata Maize ma le vai seia oo a tumau paluga-e pei o, ina ua uma lea o loo totoe mo se taimi e faatuina ao le i 'aina. O le auala saʻo o le 'ai e ala i le solia o ese a fāsimea ma mashing ai totonu o se tamai polo i le alofilima o lou lima; ua fufui lea o lenei i lau ipu autu ma oso i totonu o lou gutu. E mafai ona faaooina atu i ai e toetoe lava o so o se ipu autu, ae popularly aina ma nyama choma po mchuzi, o se ituaiga o supo po stew. E mafai ona avea se meaai ese e ona faaaoga e ae o le taimi e te faia e mafai ona avea ese ua fai ma vaisu. E i ai se vaega tele tagata faatau o le falaoamata maize i Tanzania e pei ona o le meaai faapipiiina iinei.

3. Hongdefa gaosi i totonu o Saina ua tuuina atu le tele o le falaoamata maize masini milling i Aferika talu mai le 1982, e pei o Kenya, Uganda, Nigeria, Congo, Zambia, Sudan, Aferika i Saute, Zimbabwe, Angola isi ma mo Tanzania, maua le poto masani sili au hongdefa, lelei ma galuega faamanuiaina. I Tanzania, afai e te manao e fai pisinisi fale vili falaoamata maize, e tatau ona maua a tuuina masini milling maize lelei ma masini lelei tulaga lelei ma le lelei pe a mavae le faatauina atu o auaunaga. O le manatu autu i se laina gaosi falegaosi maize i Tanzania, o le degerminator maize. O le maoae aveesea mai falaoamata maize sinasina o ma faʻafetauina lea e mafai ona 73% -92% e faalagolago i manaoga eseese mai le maketi ma tagata e faaaogāina auaunaga eseese, O le a talosagaina e le siama ma le paʻu bran saito mai i le taumafataga o le saito i le Degerminator i le maize falegaosi i maketi Tanzania. Ua matou fuafuaina le degerminator faapitoa, tuufaatasi tekinolosi Iapani ma Amerika, lea e mafai ona aveesea ai le siama ma bran mai le fatu maize.

falegaosi faasee pneumatic Advanced i le laina o falegaosi maize

5 falegaosi faasee i falegaosi maize

30T / 24h sauniga amata falegaosi maize

6-maize-olo saito-30t

O le loto o le maize pisinisi milling, afai o masini le tekinolosi lelei, e tusa lava pe lelei lou isi masini, o lau masini e le mafai ona maua le falaoamata maize tulaga maualuga pea mo tagata Tanzania. O le manatu autu i se masini milling maize.
Mo le vaega milling faaaogaina Saina tusi lesona ituaiga aitalafu pe falegaosi faasee otometi, ma Saina plansifter alualu i luma. Mo lenei laau atoa na o le tasi uiga "alualu i luma" ma le "patino e".

I le taimi nei ua tatou faapipii 30T / 24H masini vili maize i Arusha, 50T / 24H masini vili maize i Mbeya, 10T / 24H falegaosi maize i salaam es Dar ma isi. O laina atoatoa mai le faamamaina, degerminating, milling e teuina, faiga pulea. E faaaoga e degerminator tekinolosi Iapani e mafai ona mautinoa e mafai ona e maua "maoae sinasina" falaoamata maize mo "sembe" ma le "dona", lea e sili ona lelei talafeagai mo maketi Tanzania.

Le ogatotonu o Hongdefa inisinia Mr. Guo

7-inisinia-faapipiiina mo falegaosi maize 30t

30T / falegaosi maize 24H i Mbeya Tanzania

9 falegaosi maize Tanzania

auai tagata Malo le sauniga amata mo lenei fale gaosi falegaosi maize 

8opening-ceremoy-mo-maize-falegaosi

10 aoga lelei mo falegaosi maize

10 aoga lelei mo falegaosi maize

Afai e te fia teu faafaigaluega gaosi milling falaoamata maize i Tanzania, o se matua atamai filifiliga ma hongdefa falegaosimea a avea ma au paaga faatuatuaina mo lenei pisinisi.  


taimi Post: Iulai-29-2019